ІІ півріччя
Тренінг «Формування інформаційно-цифрової компетентності молодшого школяра в Новій українській школі»
Мета тренінгу: підготовка вчителів до формування інформаційно-цифрової компетентності молодшого школяра в Новій українській школі, розвиток у вчителів здатності до вирішення проблем із використанням цифрових пристроїв, інформаційно-комунікаційних технологій та технологій критичного мислення для розвитку, творчого самовираження, власного та суспільного добробуту; безпечна та відповідальна діяльність в інформаційному суспільстві.
Основні завдання тренінгу
- розвиток логічного, алгоритмічного, творчого та об’єктно-орієнтованого мислення у молодшого школяра;
- формування відповідальної позиції цифрового громадянина, навичок безпечного й етичного користування цифровими пристроями та мережами;
- формування початкових умінь розрізняти інформацію різних видів та працювати з нею за допомогою цифрових пристроїв чи без них;
- налагодження комунікації за допомогою цифрових пристроїв та мереж для спільної творчості, співпраці, навчання, гри;
- формування початкових умінь створювати електронні тексти (зображення, відео, звуки, програми тощо) за допомогою цифрових пристроїв;
- формування вмінь презентувати себе, власну творчість, ідеї, створені продукти та інші результати індивідуальної та групової діяльності за допомогою цифрових пристроїв;
- формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів в процесі викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (автор авторська група Р.Б.Шиян) та освітньої програми «Інформатика» (авторська група О.Я.Савченко).