Відеоматеріали на допомогу
Вебінари_ Інтегрований курс
«Я досліджую світ»
Інтегрований курс «Я досліджую світ»_ вебінар від видавництва Ранок
До уваги вчителів майбутніх другокласників! Коментар до підручника "Я досліджую світ" у двох частинах, який підготовлений авторськими колективами І. Глущинською, З. Хитрою ( 1 частина) та Н. Морзе, О. Барна (2 частина) у УОВЦ "Оріон". Посилання на запис вебінару (починаючи із 2:12 хвилини)
Формувальне оцінювання молодших школярів
Створення теста в GOOGLE
Kahoot! та Quizizz — онлайн-сервіси для створення вікторин, дидактичних ігор і тестів
ZipGrade! З його допомогою ви зможете легко і просто перевірити будь-який тест
Plickers: інструкція з використання інтерактивної системи тестування
Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps
Створення хмаринки слів у WordArt
Майстер-клас про те, як створювати онлайн-пазли за допомогою сервісу Jigsawplanet
Ключові переваги Jigsawplanet:
- велика бібліотека різноманітних пазлів різного ступеня складності;
- налаштування рівнів складності відповідно до кількості пазлів та необхідності обертання фрагментів зображення;
- можливість створення власних пазлів із будь-якого зображення (можна обрати кількість пазлів від 1 до 300, форми пазлів та необхідність їх обертання);
- наявність плагінів, які дозволяють вбудувати створений пазл на сторінку власного сайту чи блогу;
- можливість відправити пазл-головоломку в соціальні мережі;
- створення власного профілю, де можуть зберігатися власноруч розроблені пазли та ігри;
- інтерфейс можна налаштувати однією з 23 мов (але українська не передбачена).
Canva: створення інфографіки
Canva – мультимовна онлайн-платформа, яка допомагає створити яскраву інфографіку, використовуючи велику бібліотеку дизайнерських шаблонів.
Ключові переваги Canva:
- велика бібліотека готових тематичних шаблонів (документи, презентації, логотипи, афіші, постери для соціальних мереж та ін.);
- широкий діапазон опцій редагування;
- наявність української в мовних налаштуваннях інтерфейсу;
- можливість командної роботи над одним проектом (до 10 осіб);
- зручні формати збереження готових проектів ( PNG, JPEG чи PDF);
- безкоштовне користування опціями платформи у 30-денний термін.
Детальніше про ресурси для створення власних інфографік читайте в окремій статті. Добірку цікавих інфографік про українську мову ви можете переглянути у спеціальному матеріалі.
Thinglink: створення інтерактивних зображень
Thinglink – англомовний онлайн-сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні зображення або відео з нанесенням міток із текстом, посиланням на інші ресурси, зображенням, аудіо, відео та іншим мультимедійним контентом.
Ключові переваги Thinglink:
- велика база готових інтерактивних зображень, які були створені іншими користувачами, кожен з яких можна копіювати, а потім редагувати копію;
- широкий діапазон типів проектів (дозволяє створювати інтерактивні схеми, плакати, групові віньєтки, карти мандрівок, віртуальні екскурсії, навчальні посібники та ін.);
- проект можна редагувати у бідь-який час, використовуючи широкий діапазон опцій налаштувань;
- інтеграція з іншими ресурсами (YouTube, VimeoVideo, SoundCloud);
- можливість командної роботи над одним проектом;
- готовий проект можна зберігати онлайн, його можна поширювати в соцмережах, відправляти на електронну пошту або вбудовувати у власний сайт чи блог;
- можливість створення власного додатку Thinglink у Facebook.
TimeGraphics: створення стрічки часу
Time.Graphics – безкоштовний онлайн-сервіс, да допомогою якого можна створювати яскраві й змістовні таймлайни із додаванням фото, аудіо та відеоматеріалів.
Ключові переваги Time.Graphics:
- інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який адаптується 7 мовами;
- швидке створення власного таймлайну у 4-5 кроків;
- широкий діапазон налаштувань опцій;
- інтеграція з іншими ресурсами (Google Maps, YouTube, Google Таблиці та інші);
- експорт готового проекту на комп'ютер, у соцмережі чи вбудування у власний сайт або блог.
- велика безкоштовна бібліотека проектів стрічок часу інших користувачів.
Детальніше про ресурс TimeGraphics можна прочитати в окремій статті.